Administratief vastgoedbeheer

Wij geloven dat vastgoedmanagement in gemak kan, daarom voorziet M.V.M. Beheer in alle facetten hiervan. Onmisbaar binnen M.V.M. Beheer is het financieel en administratief management. Deze afdeling draagt voornamelijk zorg voor het innen van de huur en het inzichtelijk maken en doorbelasten van de servicekosten. Ook bieden we de verzorging van de gehele boekhouding aan. Voor meer vragen of andere wensen, kunt u hier contact met ons opnemen.

Enkele diensten die u van ons kan verwachten zijn:

  • versturen van huurfacturen aan de huurders
  • incasseren van de huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • periodieke huurafrekening aan verhuurder verzorgen
  • bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van de deurwaarder
  • verrichten van betalingen met toestemming van de verhuurder
  • verzorgen van de huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • administreren en verrekenen van de voorschotten voor leveringen en diensten van de huurders